معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: نمی توان با قوانین دستوری انتظار افزایش جمعیت را در جامعه داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 29 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، "لیلا جاویدان"در نشست تخصصی سیاست های جدید جمعیت که همزمان با هفته جوان در تبریز برگزار شد اظهار کرد:آسیب شناسی و احصای مشکلات پیش رو در راستای افزایش جمعیت باید با تاکید بر نامه ریزی های استراتژیک عملیاتی شود.

وی با اشاره به تغییر نظام های ارزشی در جامعه گفت: آنچه که برای نسل گذشته ارزش محسوب می شد امروز برای نسل جوان ارزش محسوب نمی شود و ضروری است مسئولان مربوطه با شناخت صحیح از این ارزش ها به برنامه ریزی در حوزه افزایش جمعیت بپردازند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطر نشان کرد: متاسفانه برنامه های حوزه جوانان و خانواده در جامعه بیش از آنکه تقاضا محور باشد عرضه محور است و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در اجرایی کردن برنامه ها شده است.

جاویدان برگزاری نشست های تخصصی با جوان را یکی از راهکارهای اولیه برای احیای تقاضا های آن ها عنوان کرد و گفت: مسائل فرهنگی در کشور ما مورد عفلت واقع شده است و امروز باید از خود جوانان برای رفع مشکلات آنها کمک گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شاخص ترین برنامه های هفته جوان از آغاز به کار اولین مرکز همسان گزینی در شهر تبریز خبر داد و گفت: این مرکز همزمان با هفته جوان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: دیدار با مسئولان استان، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر، برگزاری همایش انتخاب سرباز نمونه و... از جمله شاخص ترین برنامه های هفته جوان خواهد بود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، با اشاره به آغاز به کار مجمع خیرین ازدواج در استان گفت: این مجمع علاوه بر ارائه تسهیلات ازدواج، آموزش ها و مشاوره های لازم را در اختیار زوج های جوان قرار می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :