مسئول حوزه هنری ایلام از برگزاری نمایشگاه عکس از هنرمندان ایلامی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در مرکز این استان خبر داد
کد خبر: ۴۰۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 11 April 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛محمدعلی قاسمی اظهار کرد: این نمایشگاه 27 فروردین ماه جاری هم‌زمان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم سید مرتضی آوینی برگزار می‌شود .

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس‌های «علی جعفری» و «امید ولی‌بیگی» با نام آیه‌های آوینی برگزار می‌شود .

مسئول حوزه هنری استان ایلام اضافه کرد: این نمایشگاه در روز یکشنبه 20 فروردین سال جاری در نگارخانه حوزه هنری ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح می‌شود .

قاسمی عنوان کرد: تجلیل از هنرمندان برجسته استان، برگزاری نشست‌های بررسی هنر انقلاب اسلامی در استان، دیدار با مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان است .

وی با بیان اینکه هنرمندان در راستای انتقال پیام انقلاب و آرمان‌های امام راحل به نسل جوان است، گفت: امروزه یکی از بهترین ابزارها که ارتباط و پیوند بسیار خوبی با اقشار مختلف جامعه می‌تواند برقرار کند هنر است که باید از این ظرفیت در راستای تبیین مبانی انقلاب بهره برد .

مسئول حوزه هنری ایلام تصریح کرد: البته باید هنرمندان نیز موردحمایت قرار گیرند که برگزاری نمایشگاه‌ها در بخش‌های مختلف هنری و تجلیل از هنرمندان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت هر چه‌بهتر هنرمندان باشد .


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار