فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان:
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف تعدادشش هزار و ۴۶۲ ثوب انواع البسه قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 10 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ رسول فراهانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در جاده «ضیاآباد – تاکستان» و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد شش هزار و ۴۶۲ ثوب البسه قاچاق شامل یک هزار و ۴۷۰ ثوب ساپورت و تعداد چهار هزار و ۹۹۲ جفت انواع جوراب مردانه و بچه گانه را کشف شد.

فراهانی ارزش این کالاهای کشف شده را ۱۶۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان ضمن اشاره به آسیب وارده از قاچاق کالا به اقتصاد کشور، برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی را قاطع خواند و از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان می توانند با تماس به موقع با ۱۱۰ پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا یاری کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار