زینل زاده با اشاره به مبلغ اختصاص یافته از جرایم رانندگی به شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ 300 میلیون تومان از جرایم رانندگی به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 09 April 2017
شهردار دوگنبدان گفت: در سال گذشته مبلغ 300 میلیون تومان از جرایم رانندگی به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته است.

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت و ماده 180 به طرح‌های عمرانی دوگنبدان اختصاص یافته است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: از این میزان اعتبار مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی در شهر دوگنبدان جذب شده است.

وی ادامه داد: این مبلغ اعتبار اختصاص یافته برای 20 طرح عمرانی با اعتباری به میزان 20 میلیارد تومان در مناطق مختلف شهر دوگنبدان اجرا شده است.

زینل‌زاده افزود: این مبلغ جذب شده در طرح‌های مختلف بهسازی معابر عابر پیاده‌رو، دفع آب‌های سطحی، ایجاد کانال، ایجاد فضای سبز، هدایت سیلاب‌ها و ساخت کانال‌های سنگی و همچنین تکمیل و ایجاد بوستان هزینه شده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به سرانه فضای سبز دوگنبدان اذعان کرد: سرانه فضای سبز دوگنبدان در دولت یازدهم از 9 متر به 11 متر رسیده است.

زینل‌زاده ادامه داد: در دولت یازدهم تعداد 12 بوستان محله‌ای در این شهر به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مبلغ اختصاص یافته از جرایم رانندگی به شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ 300 میلیون تومان از جرایم رانندگی به شهرداری دوگنبدان اختصاص یافته است.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: این مبلغ در زمینه خط کشی خیابان‌ها و نصب علائم رانندگی در شهر هزینه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار