رییس شبکه بهداشت شهرستان بهارستان از افتتاح بیمارستان امام حسین( ع) این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 09 April 2017
بعد از ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صفایی با حضور در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسین( ع) شهرستان بهارستان از روند امور بهداشتی این شهرستان بازدید کرد.

در این دیدار که سیدحسن صدوق عضو هیات علمی و سرپرست دانشگاه علوم پزشی شهید بهشتی نیز حضور داشت، دانوش دمیریان طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان بهارستان اظهار داشت: ۸ پروژه ساخت پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان در دست ساخت داریم و نیز ساخت یک ستاد شبکه بهداشت و یک مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در سال ۹۶ در دستور کار قرار دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان از راه اندازی یک مرکز جامع خدمات سلامت در سلطان آباد خبر داد و اضافه کرد: دو کلینیک ویژه تخصصی، یکی در نسیم شهر و دیگری در گلستان در دست ساخت داریم و دو پایگاه اورژانس در دهه فجر افتتاح کردیم که یکی از آن ها در روستای اورین و دیگری در شهر صالحیه افتتاح شد.

وی اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان را در تاریخ این شهرستان بی سابقه دانست و گفت: بیمارستان امام حسین( ع) در این شهرستان ساخته شده و چند ماهی است مشغول ارائه خدمات به مردم عزیز شهرستان بهارستان است و در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح رسمی این بیمارستان خواهیم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار