اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس عصر روز چهار شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، وارد منطقه آزاد اروند شدند
کد خبر: ۴۰۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 06 April 2017
هیئتی متشکل از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در آغازین روزهای سال جدید با هدف بازدید از ظرفیت ها و زیرساخت های اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، عصر امروز وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان می شوند.

این هیئت قرار است در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ فروردین سال جاری، از مهم ترین بخش های اقتصادی، صنعتی و تجاری و سرمایه گذاری آبادان و خرمشهر بازدید به عمل آورند.

به گفته یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، این کمیسیون اولین برنامه سال جاری خود را به بازدید از دو شهر مهم و راهبردی اقتصادی یعنی آبادان و خرمشهر آغاز خواهد کرد تا زمینه بررسی تحقق این شعار در این دو شهر مهم محقق شود.

برگزاری جلسات مشترک با دستگاه های اجرایی و تصمیم گذار منطقه، بازدید از بنادر خرمشهر و آبادان، مرز تجاری شلمچه، رودخانه اروند رود، شهرک های صنعتی دو شهر و روند استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی خروجی منطقه آزاد اروند، از مهم ترین برنامه های سفر دو روزه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به منطقه آزاد اروند است.

در سفر دو روزه این هیئت،  سه جلسه قرار است برگزار شود که در روز پنج شنبه مورخ ۱۷ فروردین دو جلسه آن با موضوع شورای اداری شهرستان های آبادان و خرمشهر و بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی منطقه برگزار می شود و در روز جمعه مورخ ۱۸ فروردین جلسه شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار در فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار