مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در طرح نظارتی نوروز، 930 فقره پرونده با بیش از 4 میلیارد و 296 میلیون ریال محکومیت تشکیل و رسیدگی شد.
کد خبر: ۴۰۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 05 April 2017
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در طرح نظارتی نوروز، 930 فقره پرونده با بیش از 4 میلیارد و 296 میلیون ریال محکومیت تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا حسن‌پور با بیان اینکه طرح نظارتی نوروز توسط  تعزیرات حکومتی استان همدان از 28 بهمن 95 اجرا شد و 15 فروردین 96 پایان یافت، افزود: در طول مدت اجرای طرح نوروزی، 197 اکیپ فعال، با جدّیت از 1195 واحد صنفی بازرسی کردند.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 28بهمن 95 تا 15فروردین96 تعداد197 اکیپ صبح و بعدازظهر در همدان و سایر شهرستان‌های استان فعالیت داشته‌اند.

حسن‌پور تصریح کرد: در این طرح واحدهای سفال لالجین، رستوران‌ها، مجتمع ‎ های خدماتی بین‌راهی، پایانه مسافربری، نانوایی‌ها، پوشاک، کیف و کفش، پارکینگ‌های عمومی، هتل‌ها، فستفودها، مراکز تفریحی توریستی و مراکز توزیع میوه، شیرینی و آجیل بازرسی شدند و همچنین کالاهای خارجی غیرمجاز تحت نظارت قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: حاصل تلاش نیروهای تعزیرات استان در اجرای این طرح، کشف و انهدام بیش از 800 هزار عدد انواع موادمحترقه، کشف و ضبط بیش از15 هزار و 400 کیلوگرم بادام هندی و تخمه آفتابگردان قاچاق، کشف و ضبط بیش از 3000 کیلوگرم گردوی خارجی، کشف و ضبط مقادیری لوازم خانگی قاچاق از قبیل لباسشویی، تلوزیون "ال‌ای‌دی" و ظروف آشپزخانه قاچاق، کشف و امحاء مقادیری شیرینی فاسد و رنگ خوراکی غیرمجاز، مقادیری گوشت فاسد و مقادیری موادغذایی تاریخ مصرف گذشته بوده است.

حسن‌پور ادامه داد: همچنین کشف و امحاء بیش از 300 کیلوگرم مواد اولیه تهیه بستنی، سس و آبلیمو و موارد دیگر بوده است به طوریکه در مجموع 930 فقره پرونده با بیش از 4 میلیارد و 296 میلیون ریال محکومیت تشکیل و رسیدگی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار