استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت:‌ طرح جامع گردشگری استان اردبیل از مصوبات سفر هیئت دولت به اردبیل است که انتظار داریم هر چه زود‌تر این طرح اجرایی شود.
کد خبر: ۴۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 27 May 2015

به گزارش تسنیم، مجید خدابخش در دیدار با رئیس ستاد خدمات سفر کشور در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل جزو 6 استان کشور است که خوشبختانه امسال با مشکل خشکسالی مواجه نیست که در طول چند سال اخیر اردبیل امسال با بیش ترین بارش باران مواجه بوده است.

وی گفت: سرمایه گذاری‌ها در حوزه گردشگری استان اردبیل مطلوب بوده که از جمله سرمایه گذاری بخش گردشگری استان اردبیل می‌توان به پل معلق مشگین شهر،‌ شهر آفتاب نیر و تله کابین حیران اشاره کرد که امیدواریم اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های کشور در زمینه گردشگری مطرح  شود.

استاندار اردبیل افزود: برخی از این پروژه‌های سرمایه گذاری به صورت نیمه تمام مانده بود که توانستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و حمایت از سرمایه گذاران در اتمام این پروژه ها گام اساسی برداریم.

خدابخش بیان کرد: ‌طرح جامع گردشگری استان اردبیل از مصوبات سفر هیئت دولت به اردبیل بود که انتظار داریم هر چه زود تر این طرح اجرایی شود چرا که سبب رونق صنعت گردگشری در استان اردبیل می‌شود.

رئیس ستاد خدمات سفر کشور نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: استان اردبیل از جمله استان‌هایی است که در زمینه گردشگری از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی بی شماری برخوردار بوده که در فصل تابستان هرسال میزبان تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط کشور است .

مرتضی رحمانی موحد افزود: شهر سرعین به عنوان یک ظرفیت غنی برای گردشگری استان اردبیل محسوب می‌شود که اگر مدیریت گردشگری در این شهر موفق عمل کند، سرعین قابلیت این را دارد که رشد اقتصاد گردشگری کشور را رونق دهد.

وی گفت: جذب سرمایه گذار برای پروژه‌های گردشگری استان اردبیل می‌تواند این استان را به یکی از قطب های گردشگری کشور تبدیل کند و خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این رابطه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار