در تعطیلات نوروز 96 صورت گرفت
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروزی امسال 23 هزار و 726 کیلومتر از اراضی کشاورزی استان مورد گشت‌زنی اکیپ‌های حفاظتی این سازمان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 04 April 2017
به گزارش تابناک قزوین رضا افلاطونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال 23 هزار و 726  کیلومتر از اراضی کشاورزی استان قزوین مورد گشت‌زنی اکیپ‌های حفاظتی این سازمان قرار گرفت، اظهار داشت: بر همین اساس طی 14 روز گذشته بیش از 23 هزار و 726کیلو متر از اراضی کشاورزی استان مورد بازرسی و گشت‌زنی اکیپ‌های حفاظت اراضی کشاورزی قرار گرفته که طی این مدت 31 مورد ساخت ساز غیرمجاز شناسایی و برخورد شده است.

وی افزود: این تعداد ساخت ساز غیرمجاز 28 مورد منجر به صدور اخطار توقف عملیات و صورت مجلس جهت ارجاع به مراجع قضایی و سه منجر اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: طی این مدت 455 مورد گشت‌زنی توسط اکیپ‌های کشت حفاظتی این مدیریت انجام شده است.

افلاطونی در طی تعطیلات نوروزی امسال 918 نفر بار  نیروی حفاظتی وظیفه گشت‌زنی  و صیانت از اراضی کشاورزی را برعهده داشتند.

این مسؤول با اشاره به ضرورت صیانت از اراضی کشاورزی یاد آور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است،  طی این مدت 109 مورد تماس تلفنی با سامانه ارتباط مردمی 131 امور اراضی استان صورت گرفته است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با تأکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه 131 دادن مشاوره به مردم است ادامه داد: کارشناسان سامانه 131 با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمای‌‌های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه دادند.

افلاطونی اقدامات ترویجی آموزشی، توزیع بروشور و نصب بنر در معابر پر تردد و گلوگاه‌های سطح شهر و روستا توسط اکیپ گشت حفظ کاربری را از دیگر فعالیت‌های مهم مدیریت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در تعطیلات ایام نوروز برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار