امام جمعه ارومیه:
آیت الله قریشی گفت: باید اجناس داخلی بخریم تا کارخانجات رونق یابد و گرهی از مشکل بیکاری جوانان باز شود.
کد خبر: ۴۰۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 31 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:آیت الله قریشی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی ارومیه ابراز داشت: برای اینکه مشکلات اقتصادی جامعه و اشتغال جوانان را فراهم کنیم باید از کالاها و اجناس داخلی بخریم تا موجب رونق کارخانجات داخلی در کشور شود.

وی افزود: علاوه بر اینکه خرید کالای داخلی مهم می‌باشد، باید از کالاهای داخلی استان آذربایجان غربی نیز استفاده کنیم تا موجبات اشتغال جوانان استان را فراهم نماییم، کیفیت بیشتر کالاهای داخلی بهتر از کالاهای خارجی و وارداتی است.  

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متاسفانه برخی از شهروندان استفاده از کالای خارجی را برای خود افتخار می‌دانند، عنوان کرد: آن‌ها بدانند که این افتخار در این دنیا ذلالت و گمراهی را در آخرت برای فرد را فراهم می‌کند پس باید از این افتخارات بیهوده و پوچ دست برداریم و تولید ملی را ارزشمند و مهمتر از هر چیز دیگر بشماریم.

وی متذکر شد: در آستانه انتخابات می‌باشیم و برخی با هدف محبوبیت و شهرت وارد انتخابات شده‌اند، چرا که این چنین افراد فاقد عقل کافی و وافی برای اداره جامعه هستند و باید مردم هم از رای دادن به افرای که برای شهرت و رسیدن به مقامات بالا به انتخابات آمده‌اند خودداری کنند و افراد شایسته و صالح را انتخاب کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم طرد افرادی که جامعه را به تخریب و افترا کشیده‌اند، گفت: تخریب افراد و به قولی فراهم کردن موجبات لغزش برادر دینی خود باعث می‌شود که خداوند فرد خاطی را رسوا کند و عیب‌های او را آشکار کند و مردم باید او را از جامعه و خود طرد کنند.

وی بیان کرد: روز ۱۲ فروردین روزی است که ملت ایران با ۹۸.۲ درصد آرا به حکومت جمهوری اسلامی ایران آری گفتند تا حکومت صالحان و مستضعفان شروع شود.

آیت الله قریشی اذعان داشت: باید این حکومت و نظام را حفظ کنیم و آن را به آیندگان و نسل‌های آینده منتقل دهیم و اقتدارش را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی در پایان متذکر شد: ماه رجب ماه نزدیکی به خداوند است که باید در این ماه نهایت استفاده را ببریم تا خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک کنیم و تجلی نورانیت خداوند را در زندگی و آخرت ببینیم.
منبع/باریش نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار