رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: این استان در قالب رقابتهای AVC کاپ به عنوان بزرگترین رویداد والیبالی آسیا، میزبان هشت برتر قاره کهن می شود.
کد خبر: ۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 27 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فلاحی پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری های استان اردبیل افزود: نامزدی این استان از سوی فدراسیون والیبال کشورمان به کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شده و در صورتی که ایران میزبان این رقابتها شود، بی شک مسابقات AVC کاپ در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی تحقق این مهم را برای جامعه ورزش استان بویژه والیبال بسیار مهم خواند و یادآور شد: برگزاری این رقابتها در اردبیل می تواند والیبال را در استان متحول و باعث رشد و توسعه آن شود.

رئیس هیئت والیبال استان با اشاره به فراهم بودن شرایط میزبانی اردبیل از این مسابقات تصریح کرد: به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مشکلی در این خصوص نداریم و می توانیم میزبان شایسته ای برای کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون رشته والیبال در این استان دارای جایگاه مطلوبی است، یادآور شد: طی یک سال گذشته به لحاظ عملکردی جزو استانهای موفق کشور بوده و چهار پله در رده بندی استانها رشد داشته ایم.

فلاحی توسعه والیبال در این استان را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه برنامه های این هیئت مورد حمایت و موافقت فدراسیون والیبال کشور است، عنوان کرد: هم اکنون توسعه این رشته ورزشی را در رده سنی پایه در دستور کار قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه این هیئت در سالهای گذشته با مشکلات بسیاری در زمینه ساختاری و مالی و نیز سخت افزاری مواجه بود، متذکر شد: مشکلات ساختاری والیبال اردبیل طی یک سال گذشته برطرف شده و در زمینه سخت افزاری نیز تا حدودی محدودیتها کاهش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار