دادستان آبیک خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سه روستای این شهرستان، کشف مقادیری مواد مخدر و دستگیری 7 قاچاقچی و سارق خبر داد.
کد خبر: ۳۹۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: اوایل اسفند ماه جاری طرح پاکسازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک و پس از أخذ مجوز قضایی در روستاهای زاغه، اصغرآباد و حاجی‌تپه این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: این طرح در ساعت 6 صبح در روستاهای مذکور به اجرا درآمد و تا ساعت 10 ادامه داشت.

این مسؤول ادامه داد: طرح پاکسازی مناطق آلوده در روستاهای زاغه، اصغرآباد و حاجی‌تپه شهرستان آبیک با بهره‌گیری از نیروهای کمکی به تعداد 35 نفر شامل (پلیس م ب م م استان قزوین و یگان امداد ف.ا استان و پلیس پاوا استان و پلیس پاوا استان و پلیس آگاهی فا استان و اکیپی از ناجا ( اکیپ سگ موادیاب) اجرا شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اضافه کرد: همچنین در طرح مذکور 75 نفر از نیروهای صفی و ستادی شهرستان آبیک، دادستان و معاون دادستان عمومی آبیک و رئیس پلیس م ب م م استان قزوین و فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک حضور داشتند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روستاهای زاغه، اصغرآباد و حاجی‌تپه سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد.

وی  بیان کرد: در این طرح دو کیلو و 850 گرم هروئین کشف شد و چهار نفر شامل یک زن و سه مرد دستگیر و یک دستگاه خودرو 405 هم توقیف شد.

این مسؤول افزود: دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح کشف شد و یک نفر هم در روستای زاغه دستگیر شد.

* توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت و دستگیری دو سارق

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: 6 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و غیره و یک دستگاه خودروی پراید که دارای دستور توقیف در سیستم بوده در طرح پاکسازی مناطق آلوده در روستاهای زاغه، اصغرآباد و حاجی‌تپه توقیف و یک نفر هم دستگیر شد.

احمدزاده اضافه کرد: دو سارق هم در این طرح دستگیر شدند و دو مورد سرقت و 200 قطعه تجهیزات ماهواره شامل دیش و ال‌ان‌بی هم در این طرح کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح حدود 20 واحد مسکونی و اماکن خصوصی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در روستاهای مذکور، شهر آبیک و روستاهای شهرستان آبیک سال آینده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار