مسؤول حفظ آثار سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بعد از ظهر امروز یادواره‌ شهدا و تجلیل از مادران شهدای شهرستان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محسن شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: بعد از ظهر امروز یادواره‌ شهدا و تجلیل از مادران شهدای شهرستان قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه شهرهای محمودآباد و اقبالیه، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، بخشدار مرکزی، شورای شهر قزوین و دیگر مسؤولان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دراین مراسم از 150 مادر شهید، شهدای شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و شینقر تجلیل به عمل آمد.

مسؤول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه دیدار و تجلیل از خانواده شهید یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد: ملت ایران این امنیت و آبادانی و آسایش را مدیون شهیدان هستند و کمترین کاری که می‌توانیم امروز انجام دهیم این است که با برگزاری یادواره شهدا، دیدار و تجلیل از آن‌ها دین خود را ادا کنیم.

شعبانی یادآور شد: شهدا عزت دارند و باید این الگوها به جامعه معرفی شود و یکی از راه‌های معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه، همین برپایی یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار