در ایام تعطیلات نوروزی
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گشت‎های حفاظتی خودرویی در ایام تعطیلات نوروزی در آماده‎باش کامل بوده و اراضی کشاورزی و باغی استان را رصد می‌کنند.
کد خبر: ۳۹۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا افلاطونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز اظهار داشت: احتمال اینکه در ایام تعطیلات نوروزی از سوی برخی اقدام به تغییر کاربری زمین‌های زراعی و باغی  وجود دارد به همین منظور مدیریت امور اراضی  سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با استقرار اکیپ‌های گشت ویژه حفظ کاربری و اپراتور سامانه 131 درصدد جلو گیری از هرگونه تخلف تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی است.

وی افزود: در این راستا با مسؤولان هماهنگی لازمه به عمل آمده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: هم‌استانی‌ها چنانچه با موارد تخلفی برخورد کردند، می‌توانند موارد را به سامانه 131 اطلاع دهند تا با مشارکت مردم دلسوز از زمین‌های زراعی و باغی استان محافظت لازم به عمل آید.

افلاطونی یادآور شد: با توجه به اینکه زمین عرصه تولید و حفاظت از آن جزئی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است، سامانه ارتباط مردمی 131 و گشت‌های حفاظت اراضی آمادگی را دارد که به صورت شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل  اخبار و گزارشات مردمی را دریافت کند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه یکی از اهداف سامانه 131 دادن مشاوره به مردم است ادامه داد: کارشناسان سامانه 131 با آگاهی از همه امور مرتبط با حوزه زمین راهنمای‌‌های لازم را در ایام تعطیلات نوروز به مردم ارائه می‌دهند.

مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در پایان از همکاری و تعامل با دادگستری استان، نیروی انتظامی و سایر ادارات دارای یگان حفاظت از جمله محیط زیست، منابع طبیعی و راه و شهرسازی خبر داد و اعلام کرد: برای استفاده از ظرفیت اطلاعاتی و نظارتی دیگر یگان‌ها در اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال دستگاه‌ها هماهنگ هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار