برخی خبرها در شبکه های اجتماعی ، حکایت از برنامه ربزی های به ظاهر قانونی و تجمع هایی برای مراسم چهارشنبه سوری دارد .
کد خبر: ۳۹۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برخی خبرها در شبکه های اجتماعی ، حکایت از برنامه ربزی های به ظاهر قانونی و تجمع هایی برای مراسم چهارشنبه سوری دارد . این در حالی است که مسئولین ، برگزاری رسمی چنین مراسماتی را غیر قانونی اعلام می کنند.
هیچ مجوزی برای برگزاری برنامه چهارشنبه سوری در اردوگاه‌های تفریحی خهکلون و غیره صادر نشده است
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شایعه مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر برگزاری برنامه چهارشنبه سوری در اردوگاه‌های تفریحی استان (خهکلون و غیره) را تکذیب کرد.

علی‌اکبر پاک با بیان اینکه این اداره کل هیچگونه برنامه‌ای در اردوگاه‌های تفریحی در شب چهارشنبه آخر سال ندارد، افزود: مردم برای اطلاع از آخرین برنامه‌های نوروزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به آدرس  http://province.ichto.ir/yasuj/ مراجعه کنند.
وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، امسال مردم این استان نوروزی متفاوت با خدمات باکیفیت‌تری را تجربه می‌کنند.
سرپرست روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مردم خواست به شایعات فضای مجازی هیچ توجهی نکنند و گفت: برگزاری هرگونه جشن از طریق سایت اداره کل، رسانه ملی، خبرگزاری‌های رسمی، سایت‌های معتبر و با نصب بنر در سطح شهرهای استان اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
فراخوان های سازمان های مردم نهاد غیر قانونی است
فرماندار شهرستان‌ بویراحمد گفت: فراخوان تجمع برای چهارشنبه سوری در برخی مناطق نزدیک یاسوج توسط سازمان‌های مردم نهاد غیر‌قانونی است.
 سید محمدکاظم نظری درجمع خبرنگاران افزود: برخی از اشخاص و سازمان‌های مردم نهاد برای تجمع در اطراف شهر یاسوج در روز چهارشنبه آخر سال فراخوان داشته‌اند که این موضوع غیر قانونی است.
وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد برای این تجمع اطلاعات هویتی افراد را دریافت می‌کنند، بیان کرد: اجرای این برنامه هیچ مجوزی از شورای تامین ندارد و توصیه می‌شود خانواده‌ها اطلاعات خود را ارائه ندهند.
فرماندار شهرستان بویراحمد اضافه کرد: حضور در این برنامه امکان دارد تبعاتی نیز به همراه داشته باشد که انتظار داریم به منظور حفظ سلامت و امنیت خود از حضور در این تجمعات خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار