رئیس کل دادگستری قزوین:
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: خلأها، ناکارآمدی‌ها و مشکلات و همچنین عدم پاسخگویی کافی باید رفع شده و جای خود را به بسط و شرح رسالت و فضای خدمتی دهد.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در شورای مسؤولان قضایی استان قزوین که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد، اظهار داشت: سال 95 با همه فرصت‌ها و چالش‌ها در روزهای پایانی قرار دارد و باوجود فراز و نشیب‌ها تلاش شد تا خدمات به مردم در فضای مطلوبی ارائه شود.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به عقبه کار داشته باشیم، شاهد خواهیم بود که آنچه انجام شده گرچه با نگاه آرمانی فاصله دارد، اما نگاهی به گذشته فرصت مغتنمی است تا بسترهای لازم را برای خدمت هرچه بیشتر پیدا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: باید روند کارها را بررسی کنیم و براساس تجربیات دریابیم که چگونه می‌توان فرصت‌های خدمتی را بیش از پیش مورد استفاده قرار داد و خدمات را با کمترین هزینه به مردم ارائه کرد.

انصاری افزود: سال 96 باید نگاه‌ها به سمت ارتقای بیش از پیش خدمات به مردم باشد، بررسی کنیم و مطالبه‌ای که از ما بوده و بر زمین مانده است را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: خلأها، ناکارآمدی‌ها و مشکلات و همچنین عدم پاسخگویی کافی باید رفع شده و جای خود را به بسط و شرح رسالت و فضای خدمتی دهد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: باید تسهیلات و شرایطی را ایجاد کنیم که این شرایط به دستاورهای بالاتری از دستاوردهای فعلی منتج شود.

انصاری خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها، کارهای خوب و اقدامات مؤثری صورت گرفته است و در این میان لازم است نگاه روزآمدی هم وجود داشته است البته این روزآمدی در برخی دستگاه‌ها برجسته تر بوده اما باید سرعت بیشتری پیدا کند.

در ادامه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین عنوان کرد: مرکز دیتاسنتر را با امکانات روز در ثبت اسناد استان احداث و تجهیز کرده‌ایم و امکانات پشتیبانی را با توجه به آخرین توانایی و تکنولوژی نصب شده است.

شهریار کناریوند خاطرنشان کرد: امروز خدمات ثبت اسناد به صورت دقیق و سریع ارائه می‌شود از این رو وقتی افراد برای ثبت مالکیت به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می‌کنند به صورت آنلاین ارتباط دفتر با ثبت وجود دارد و اطلاعات لازم مبادله می‌شود.

وی یادآور شد: پس از استعلام‌های اولیه، پاسخ‌های مربوطه ارائه شده و ظرف مدت کوتاهی سند مکتوب تک برگی به صورت رایانه‌ای صادر و برای مالک ارسال می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار