رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین گفت: همزمان با روز شهردار در 25 اسفند ماه سال جاری، پایانه مسافربری نسیم شمال در این شهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین،حکمت‌الله داودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با روز شهردار در 25 اسفند ماه سال جاری، پایانه مسافربری نسیم شمال در شهر قزوین افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافربری نسیم شمال سومین پایانه شهر قزوین است که افتتاح می‌شود، افزود: ساخت پایانه دیگری هم در محور بویین‌زهرا در دستور کار داریم که مقدمات آن فراهم می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: پایانه مسافربری نسیم شمال در تقاطع بلوار میرزا کوچک خان و نسیم شمال است و تمام رانندگان خودروهای مسافربری به سمت شمال و غرب همانند رشت، گیلان، لاهیجان، اردبیل و لوشان از این پایانه استفاده می‌کنند.

داودی ادامه داد: همچنین رانندگان سواری کرایه‌های مجاز برون شهری همانند کوهین، ناصرآباد، نظام‌آباد، محمودآباد می‌توانند در این پایانه مستقر شوند.

این مسؤول با اشاره به اینکه اکنون خودروهای مسافربری در میدان 22 بهمن و دروازه رشت هستند، اضافه کرد: این خودروها مشکلات ترافیکی ایجاد کرده و مسافران نمی‌توانند به راحتی جابه‌جا شوند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه در پایانه مسافربری نسیم شمال امکانات مختلفی همانند استراحتگاه وجود دارد، ادامه داد: با راه‌اندازی این پایانه بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

داودی تصریح کرد: پایانه مسافربری نسیم شمال از پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که با تخصیص اعتبارات لازم در سال جاری به اتمام رسیده و برای تردد مسافران در سال 96 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری نسیم شمال به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا از آن نگهداری کند، یادآور شد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بر این پایانه نظارت می‌کند تا خدمات مؤثری به مسافران ارائه شود.

* افزایش ساعت کاری اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به فرا رسیدن سال جدید عنوان کرد: در این ایام تردد شهروندان قزوینی برای خرید کردن در خیابان‌ها افزایش می‌یابد به همین دلیل ساعت کاری اتوبوس‌های 9 مسیر شهر قزوین افزایش یافته است.

داودی بیان کرد: میزان ساعت کاری اتوبوس‌ها که تا 20:30 دقیقه بوده با یک ساعت افزایش به 21:30 تغییر یافته است.

این مسؤول گفت: اتوبوس‌ها در مسیرهای میدان آزادی _کوثر، بازار _کوثر، میدان آزادی _ پونک، بازار _ ترمینال تا پایان سال جاری یک ساعت بیشتر خدمات ارائه می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار