رئیس مجمع معتمدان شهر همدان از ایجاد هشت بازارچه محلی در هشت نقطه همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 26 May 2015
رئیس مجمع معتمدان شهر همدان با بیان اینکه قرار است در هشت نقطه همدان بازارچه محلی ایجاد شود، گفت: ایجاد یک بازارچه محلی در این منطقه، خدمت مطلوبی به مردم حصار امام خمینی خواهد بود.

به گزارش فارس ، رضا حسینی در نشست بررسی مشکلات محلات همدان با بیان اینکه در حال حاضر ورودی حصار امام خمینی به یک دغدغه برای اهالی تبدیل شده است، اظهار داشت: باید اقدام لازم را در رفع این مشکل انجام داد.

رضا حسینی با بیان اینکه قرار است در هشت نقطه همدان بازارچه محلی ایجاد شود، افزود: ایجاد یک بازارچه محلی در این منطقه، خدمت مطلوبی به مردم حصار امام خمینی خواهد بود.

وی خواستار ساماندهی ورودی کوی کوثر شد و تصریح کرد: به دلیل اینکه کوی کوثر یک منطقه آسیب‌پذیر است ایجاد یک ورزشگاه می‌تواند به جوانان و نوجوانان منطقه کمک کند.

معتمد کوی ولیعصر همدان نیز در این نشست با بیان اینکه در منطقه دیزج مدرسه ابتدایی وجود ندارد، اظهار کرد: مردم کوی ولیعصر(دیزج) برای ثبت نام فرزندان خود در مقطع ابتدایی باید یک قولنامه صوری در شهرک الوند به مدرسه ارائه دهند، یعنی از همان ابتدا دروغ را به فرزندان خود می‌آموزند.

محمد پیری با بیان اینکه یک‌هزار و 900 متر زمین برای احداث مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده، افزود: در حال حاضر شهرداری، شرکت آبفا و شرکت گاز خدمات خوبی در این منطقه ارائه می‌دهند و تنها شرکت برق کم‌کاری می‌کند.

نبود یک شعبه بانک و داروخانه نیز از جمله مشکلاتی بود که توسط اهالی این منطقه در این نشست عنوان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار