مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ویژه برنامه‌های ایام نوروز صدا و سیمای مرکز قزوین و زمان پخش این برنامه‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۹۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل معصومی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌های ایام نوروز صدا و سیمای مرکز قزوین و زمان پخش این برنامه‌ها اظهار داشت: در حوزه سیما با مجموع 30 عنوان برنامه تولیدی و تأمینی به استقبال بهار می‌رویم که این برنامه‌ها شامل ویژه برنامه تحویل سال به نام نوبهار است که ساعت پخش آن 12:30 دقیقه تا 15:30 است.

وی افزود: محتوای این برنامه، نوروزی است که به همراه میهمانان و گزارش‌های بسیاری تدارک دیده شده است و همچنین ارتباط با اماکن زیارتی، ارتباط با مناطق جنوب و غرب کشور در خصوص راهیان نور از دیگر برنامه‌های گنجانده شده در برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز قزوین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اضافه کرد: برنامه تلویزیونی بهار آمد با محتوای دید و بازدیدهای خانوادگی ایام نوروز، مسابقه تلفنی هر شب از ساعت 20:17  دقیقه با آیتم‌ها و سؤالات مربوط به نوروز، گردشگری و جاذبه‌های تاریخی و مباحث مربوط با این ایام، طنز تولیدی مرکز قزوین با نام خوشمزه ساعت که ساعت پخش آن 18:15 دقیقه بوده و با محتوای آداب و رسوم استان توسط هنرمندان قزوینی است.

معصومی‌فر یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های ایام نوروز نوای مینودری است که ساعت پخش آن 21:50 دقیقه با محتوای موسیقیایی درخواستی مورد پسند مخاطبان همرا با تصاویر محلی و بهاری پخش می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: ویژه برنامه کودک هر روز ساعت 16 و همچنین برنامه ویژه جشنواره بازی و اسباب بازی که با توجه به فضای نمایشگاهی، تلاش کرده‌ایم تا در این زمینه با شبکه‌های ملی ارتباط برقرار کرده و بتوانیم بازتاب مناسبی در سطح ملی داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: طنز نسیم قزوین ساعت 15:20 دقیقه که توسط هنرمندان قزوینی تهیه شده است و همچنین مستند قزوین با محتوای آشنایی با اماکن و ابنیه تاریخی و گردشگری استان قزوین از دیگر اقدامات این مرکز در ایام تعطیلات نوروزی است.

معصومی‌فر تصریح کرد: برنامه روزی روزگاری قزوین که برنامه‌ای کارشناس محور است هر روز ساعت 19 با محتوای تاریخ و وقایع قزوین در دوران صفویه، قاجار و پهلوی و گزیده‌ای از برنامه‌های روستا تحت عنوان «یک جای خوب» با محتوای شناخت زیبایی‌های زندگی روستایی. با هدف جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌هایی برای روزهای شهادت امام هادی(ع)، روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت در نظر گرفته شده است که دو سریال هم به نام‌های «ما فرشته نیستیم»، «ساختمان پدر» و همچنین بخش خبری به دلیل وجود برنامه‌های نوروزی یک بخش در ساعت 20 از اهم اقدامات صدا و سیمای مرکز قزوین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: در بخش تولیدات رادیویی حدود 51 عنوان برنامه تدارک دیده شده که شامل یک برنامه ویژه به نام یاس نو در 29 اسفند به مناسبت تولد حضرت فاطمه‌زهرا(س)، برنامه آب و آینه ویژه برنامه تحویل سال ساعت 11 تا 15 ، برنامه صدای بهار با رویکرد اعلام آب و هوا، صنایع دستی، سوغات و گردشگری و غیره از برنامه‌های ایام نوروز است.

معصومی‌فر با اشاره به برنامه سفرنامه که این برنامه هر روز توسط یک استان تولید می‌شود، افزود: مخاطبان این برنامه از تمام کشور هستند و هدف از تولید آن آشنایی استان‌ها با دارایی‌ها و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی سایر استان‌ها است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برنامه دلنوازان با محوریت موسیقی هر روز ساعت 20:15 دقیقه، برنامه‌های معارفی هر روز همزمان با ساعت پخش اذان و دو برنامه ویژه انتخابات در روزهای پنجم و 12 فروردین ماه سال 96 از دیگر برنامه‌های تدارک شده صدا و سیمای مرکز قزوین برای مخاطبان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار