در قالب لوح فشرده صورت گرفت
عضو کارگروه ماده 18 اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش‌هایی با محتوای شاد برای دانش‌آموزان در قالب لوح فشرده طراحی شده که به زودی در اختیار رانندگان سرویس‌های مدارس قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیدحسین بی‌نیاز در حاشیه همایش استانی انجمن اولیا و مربیان با موضوع رونمایی از برنامه رادیویی راه مدرسه، تجلیل از رانندگان و مجریان سرویس مدارس و افتتاح مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این طرح، یک کار فرهنگی است که از سوی کارگروه ماده 18 طراحی شده و هدف غنی‌سازی زمان رفت و آمد دانش‌آموزان به مدرسه در سرویس مدارس است.

وی افزود: فرهنگ‌سازی برای دانش‌آموزان در امور اجتماعی و فردی برای جلوگیری از جذب برخی از ناهنجاری‌ها که توسط بعضی رانندگان سرویس مدارس که گاهی اوقات به صورت رفتار در دانش‌آموزان مشاهده می‌شود، امری ضروری است.

عضو کارگروه ماده 18 اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش‌هایی با محتوای شاد برای دانش‌آموزان طراحی شده که به زودی در اختیار رانندگان سرویس‌های مدارس قرار می‌گیرد و این لوح حاوی پیام‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و سلامت و طنز است.

‌بی‌نیاز یادآور شد: نواحی یک و دو آموزش و پرورش، فرمانداری شهرستان قزوین، سازمان اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، ‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از جمله نهادهایی است که در طراحی این لوح همکاری دارند.

وی ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی این طرح را ابراهیم طاهری‌کیا برعهده داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار