فتاح محمدی با بیان اینکه 25 اسفند زمان شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام شده، گفت: آگهی ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در همین تاریخ منتشر می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 09 March 2017
29 اردیبهشت دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در حالی برگزار می شود که از هم اکنون مقدمات آن در میان مسئولین و البته تبلیغات عیان و پنهان خصوصا در میان دواطلبین شوراها شروع شده است.
در همایش هیأت‌های نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برخی از این موضوعات مورد بررسی قرار گرفت تا اولین جلسه فراگیر با حضور حداکثری نیروهای دخیل در برگزاری انتخابات صورت گرفته باشد.
تهیه گواهی عدم سوء پیشینه یکی از مواردی است که از مدت ها پیش به اطلاع داوطلبان شرکت در انتخابات رسیده است که فتاح محمدی ، معاون سیاسی استاندار بر تهیه آن برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و یادآور شد: داوطلبان با مراجعه به بخشداری‌ و فرمانداری‌ها فرم تدوین شده توسط ستاد انتخابات کشور را دریافت کرده و به پلیس +10 برای دریافت این گواهی مراجعه کنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زمان آغاز ثبت نام از دواطلبان هم گفت: 30 اسفند آغاز زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است.

فتاح محمدی با بیان اینکه 25 اسفند زمان شروع انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعلام شده، گفت: آگهی ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در همین تاریخ منتشر می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل هیات‌های اجرایی نظارت بر انتخابات در تاریخ 25 تا 29 اسفند گفت: تاریخ ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 30 اسفند تا 6 فروردین ماه 96 خواهد بود و زمان تایید صلاحیت‌ها از 7 تا 16 فروردین است و نتیجه قطعی تایید صلاحیت 17 اردیبهشت اعلام خواهد شد.
ضمنا انتخابات شوراهای شهر و روستا در تاریخ 29 اردیبهشت سال 96 و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار