کد خبر: ۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ 09 February 2015
در راستای خدمات رسانی به مردم 11 طرح عمرانی در کرج به بهره‌برداری رسید.
به گزارش فارس، در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر 11 طرح عمرانی و خدماتی در کلانشهر کرج و با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.
بر اساس این گزارش، علی ترکاشوند شهردار کرج ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌های عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه خدمات رسانی به مردم و توسعه شهر است.
وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های کرج را با تحولات اساسی مواجه کنیم که رسیدن به این مهم نیازمند تعامل و همیاری مسئولان در دستگاه‌های مختلف است.
این مسئول با تأکید بر این که تلاش می‌شود تا طرح‌ها و پروژه‌هایی در این کلانشهر اجرایی و به بهره‌برداری برسد افزود: شناسایی کمبودها و مشکلات از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای توسعه شهری انجام شود.
شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر رفع محرومیت زدایی در این کلانشهر تأکید کرد وگفـت: برخی از مناطق این شهرستان با کمبود امکانات شهری مواجه هستند که می‌طلبد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.
به گفته شهردار کرج جنگل‌کاری اراضی شمال غرب کرج در قالب اجرای طرح کمربند سبز این کلانشهر، بازسازی و بهسازی پارک شهید چمران و بازسازی و بهسازی فاز یک پروژه پارک جنگلی جهان نما از مهم‌ترین طرح‌هایی است که امروز افتتاح شده است.
ترکاشوند بهره‌برداری از پروژه مجموعه ورزشی شهید چمران،‌ افتتاح شبکه آب خام قنات ترقی و انتقال آن به مناطق مختلف را نیز به عنوان دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز اعلام کرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از آغاز مسابقات ورزشی محلات خبر داد و افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر کرج نیز از امروز دومین مسابقات ورزشی محلات را با حضور 2600 ورزشکار در 2 گروه مسابقات فردی و گروهی آغاز کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار