معاون راهداری اداره‌كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان قزوين گفت: همزمان با هفته درختكاري و آغاز سفرهاي نوروزي سال 96، تعداد 2000 اصله نهال توسط راهداران این اداره‌كل در حاشيه راه‌های مواصلاتی استان كاشته شد.
کد خبر: ۳۹۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طی دستور کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر منظرآرایی راه ویژه نوروز 1396 و طرح بسیج همگانی برای پاکسازی محورها همزمان با هفته درختکاری و آغاز سفرهای نوروزی اقدام شد.

وی افزود: به منظور توسعه فضای سبز در نقاطی از حاشیه بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، محدوده راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و مناطقی از محورهای استان قزوین که در زمستان دارای برف و کولاک است، تعداد دو هزار اصله نهال کاشته شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: با شناسایی و تعیین نقاط مناسب در چنین روزی به عنوان بهار و استقبال از مسافران نوروزی با بسیج عمومی امکانات به همت راهداران این اداره‌کل علاوه بر کاشت نهال در محورهای استان به منظور ایجاد منظره‌ای چشم‌نواز اقدام به ایمن‌سازی و پاکسازی حاشیه راه‌ها شد.

گفتنی است، مراسم کاشت اصله نهال در محور قزوین- بویین‌زهرا(محدوده روستای پیریوسفیان) و با حضور معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ربیعی بخشدار البرز، محمد سلیمی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری البرز، علی مؤمنی دهیار و فرج‌اله حاج‌موسایی رئیس شورای روستای پیریوسفیان انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار