قزوین مقصد مسافران نوروزی
شهردار قزوین با بیان اینکه قزوین شاهراه ارتباطی بوده و در مسیر جاده ابریشم قرار دارد، گفت: این شهر آماده پذیرایی مسافران نوروزی سال 96 است.
کد خبر: ۳۹۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شهرداری قزوین به منظور جذب گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی از راهکارهای مختلف تبلیغاتی استفاده کرده است.

افزود: انعقاد قرارداد با صدا و سیما در راستای معرفی آثار گردشگری فرهنگی، مذهبی، تاریخی و تفریحی از جمله راهکارهای شهرداری قزوین است تا بتواند این آثار را به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی معرفی کند.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی بهترین فرصت در معرفی آثار شهر قزوین است، اضافه کرد: شهرداری قزوین ایام نوروز سال 96 برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که از صدا و سیمای سراسری شبکه یک و استان قزوین پخش شود.

نصرتی تصریح کرد: در شبکه سراسری 10 ساعت که چهار ساعت در طول شب، قبل از عید و روز عید از 8 صبح تا 14 برنامه زنده از سرای تاریخی سعدالسلطنه با هدف معرفی آثار دیدنی شهر قزوین پخش می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: هنرمندان و افراد شاخص ملی در برنامه یاد شده حضور پیدا کرده و آثار تاریخی، مذهبی، تفریحی و گردشگری این شهر را به گردشگران معرفی می‌کنند.

شهردار قزوین عنوان کرد: طی روزهای دوم عید به بعد، برنامه زنده‌ای از سرای تاریخی سعدالسلطنه که با برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی منطبق است به مدت یک و نیم ساعت پخش می‌شود و به معرفی آثار قزوین می‌پردازد.

نصرتی با بیان اینکه شهر قزوین آماده پذیرایی مسافران نوروزی است، مطرح کرد: در ایام نوروز مکان‌های دیدنی از جمله بوستان ملی باراجین برای گردشگران فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین موزه دکتر صالحی که نشانگر فرهنگ و تمدن‌ها از کشورهای مختلف است، دولتخانه صفوی، باغستان سنتی، آب‌انبارها، الموت، آب‌گرم‌ها و مابقی جاذبه‌های گردشگری شهر قزوین آماده میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار قزوین با بیان اینکه قزوین شاهراه ارتباطی بوده و در مسیر جاده ابریشم قرار دارد، گفت: تمام آثار گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهر قزوین در کنار هم قرار گرفته تا به هر سلیقه‌ای از مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار