با اعتبار 300 میلیون تومانی
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح ساماندهی، مناسب‌سازی و زیباسازی گلزار شهدای شهر قزوین با اعتبار 300 میلیون تومان در سال 96 عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 07 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پروژه ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین اظهار داشت: به منظور اجرای این پروژه 300 میلیون تومان در بودجه 96 شهرداری قزوین در نظر گرفته شده است تا زیباسازی و طراحی‌های لازم صورت بگیرد.

وی ابراز کرد: گلزارهای شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در ساماندهی آنان تلاش مضاعفی انجام دهیم تا این فرهنگ در سطح جامعه گسترش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان با حضور در گلزارهای شهدا با آرمان‌ها، اهداف و سیره و منش شهیدان بیشتر آشنا می‌شوند و به همین دلیل ساماندهی این مکان مقدس از مهم‌ترین کارها است.

غیاثوند با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام نوروز برای زیارت امامزاده حسین(ع) می‌روند، عنوان کرد: گلزار شهدا جنب این بقعه متبرکه قرار دارد به همین دلیل باید طرح ساماندهی آن در اولویت باشد تا مکان معنوی مناسبی برای گردشگران فراهم شود.

این عضو شورا با بیان اینکه جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در اولویت مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: باید از هر راهکاری بهره گرفته شود تا مسافران و گردشگران بی‌شماری را جذب شهر قزوین کرد زیرا تحقق این مهم امور اقتصادی شهر را رونق می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه قزوین ظرفیت‌های گردشگری بی‌شماری دارد، تشریح کرد: گلزار شهدا از جمله این ظرفیت‌ها است که باید شهرداری قزوین در اجرای طرح مناسب‌سازی و زیباسازی آن اهتمام ویژه داشته باشد تا بتواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

* اجرای طرح نرم‌افزاری معماری اسلامی و ایرانی در سال 96

غیاثوند بیان کرد: در اجرایی شدن معماری ایرانی، اسلامی شهر قزوین، 150 میلیون تومان به منظور انجام طرح نرم‌افزاری این معماری در بودجه 96 پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با این اعتبار، طرح نرم‌افزاری به منظور پیاده کردن دستورالعمل شهرسازی اسلامی و ایرانی و برگزاری کلاس و کارگاه‌های آموزشی برای شهروندان قزوینی با هدف ترغیب مردم در اجرای نماهای معماری اسلامی و ایرانی در شهر قزوین انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در بودجه 96 شهرداری قزوین مرمت انهار و لایروبی رودخانه‌ها، دفع و هدایت آب‌های سطحی سه میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار