رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از ذخیره "سیب" و "پرتقال" در سردخانه‌های استان برای تامین میوه شب عید مردم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 05 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،خسرو شهبازی ، با بیان اینکه تمهیدات لازم در زمینه تامین و ذخیره سیب و پرتقال شب عید استان اندیشیده شده، اظهار کرد: هیچ کمبودی از نظر تامین میوه شب عید استان نداریم.

شهبازی با بیان اینکه حدود 300 تن سیب خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است، افزود: در سنوات قبل نیز همین میزان سیب در استان برای شب عید ذخیره می‌شد و از این حیث کمبودی در استان نخواهیم داشت.

شهبازی همچنین با اشاره به ذخیره 200 تنی پرتقال در سردخانه‌های استان، از افزایش این میزان در روزهای آینده خبر داد و افزود: در ابتدا برای تهیه و ذخیره سازی 550 تن پرتقال در استان برنامه‌ریزی کشده بود که در نهایت تصمیم بر این شد 770 تن پرتقال برای بازار شب عید استان ذخیره شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به در حال حمل بودن پرتقال مورد نیاز شب عید استان، افزود: پرتقال در نظر گرفته شده برای استان از انواع مرغوب تهیه شده و بخش زیادی از این پرتقال‌ها از انواع مرغوب جنوب کشور بوده و مابقی نیز از طریق پرتقال های وارداتی تامین خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت عرضه میوه شب عید هنوز مشخص نیست، افزود: قیمت و زمان عرضه میوه شب عید بر اساس تصمیم‌ کمیته تنظیم بازار استان مشخص خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: عرضه میوه شب عید با قیمت دولتی از چند روز مانده به عید آغاز خواهد شد و قیمت ها نیز از قیمت بازار پایین‌تر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار