فرمانده سپاه ناحیه اراک؛
تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر نقش موثر و مهم زنان ایران اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم که بنیان خانواده را هدف گرفته است خاطر نشان ساخت: حوزه مقاومت بسیج زنان در اراک باید از آمار فعلی کنونی فراتر رود و گسترش پیدا کند تا فرهنگ انقلابی و اسلامی را بتوان در میان زنان اشاعه داد.
کد خبر: ۳۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 05 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در همایش روز بسیج قشر زنان و ترویج الگوی سوم که به همت بسیج جامعه زنان سپاه روح ا... استان مرکزی صبح امروز در کانون بسیج شهر اراک برگزار شد به علت نامگذاری این روز اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار همزمان با صدور پیام رهبر انقلاب به کنگره «هفت هزار زن شهید کشور» در 16 اسفند سال 91 که در آن زن مسلمان ایرانی را «زن» را تاریخ ساز خواندند این روز به عنوان روز بسیج جامعه زنان نام گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه رهبر انقلاب در پیام خود از زنان مسلمان و انقلابی به عنوان الگوی سوم یاد کرده است ابراز کرد: زن غربی به عنوان ابزاری در خدمت به نظام سرمایه داری و زن شرقی نیز به دلیل خنثی بودن در تاریخ سازی و هدایت جامعه نقش آفرین نبوده اند و امروز این وظیفه بر دوش زنان مسلمان و انقلابی گذاشته شده است.

رضایی در ادامه سخنان خود به تشریح وضعیت بانوان بسیجی در شهر اراک پرداخت و با بیان اینکه در این شهر میزان جمعیت مردان و زنان تقریبا با هم برابری میکند بالا بودن آمار طلاق را خطرناک توصیف کرد و گفت: در اراک از هر 4 ازدواج یک ازدواج به طلاق ختم می شود و هر روز شاهد ثبت 5 طلاق در اراک هستیم.

وی ادامه داد: آمار 25 درصدی ازدواج در بین جمعیت قریب به 11 هزار نفری مجردین بالغ پایین است که می توان به تاثیر مشکلات اقتصادی، فقر فرهنگی اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با تاکید بر نقش موثر و مهم زنان ایران اسلامی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جنگ نرم که بنیان خانواده را هدف گرفته است خاطر نشان ساخت: حوزه مقاومت بسیج زنان در اراک باید از آمار فعلی کنونی فراتر رود و گسترش پیدا کند تا فرهنگ انقلابی و اسلامی را بتوان در میان زنان اشاعه داد.

    انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار