استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه زمینه کار و فعالیت مشترک با سرمایه‌گذاران خارجی در قزوین فراهم است، گفت: ارتباط ریلی و فرودگاهی شهرک خرمدشت در دستور کار است.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در نشست با هیأت تجاری و اتاق بازرگانی کشور ترکیه که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دیدار با مسؤولان و تجار کشور ترکیه سبب خرسندی و خوشحالی می‌شود.

وی افزود: تعصب و علاقه ایرانیان به کشور و مردم ترکیه با سایر کشورها متفاوت بوده چراکه ایران و ترکیه می‌توانند در منطقه نقش‌آفرینی جدی داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: زمینه کار و فعالیت مشترک با سرمایه‌گذاران خارجی در قزوین فراهم است چراکه قزوین از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است.

همتی با بیان اینکه تفاوتی میان سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانی قائل نیستیم، یادآور شد: شهرک خرمدشت موقعیت ویژه‌ای در استان و کشور دارد که باید برای سرمایه‌گذاران تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه شهرک گلخانه‌ای یک هزار هکتاری در حال احداث است، یادآور شد: ارتباط ریلی و فرودگاهی شهرک خرمدشت در دستور کار است.

استاندار قزوین از پشتیبانی و حمایت ویژه مسؤولان استان قزوین از سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد و گفت: آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه را داریم این امر در حالی بوده که شهرک‌های استان قزوین آینده بسیار خوبی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار