مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: یک هزار و 250 قرارداد با واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران عقد شده که از 17 کشور جهان سرمایه‌گذار وارد استان کرده است.
کد خبر: ۳۸۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در جلسه مشترک استاندار قزوین با هیأت تجاری ترکیه که  در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هیأت سرمایه‌گذاران ترکیه مربوط به اتاق صنایع استانبول هستند که از شهرک‌های حکیمیه و خرم دشت بازدید کردند.

وی افزود: گزارش کاملی از شهرک حکیمیه در اختیار اعضای اتاق بازرگانی استانبول قرار گرفت که معاون دفتر فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در کنار هیأت سرمایه‌گذار ترکیه بود و بازدید میدانی از شهرک حکیمیه صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: مساحت کل شهرک حکیمیه 430 هکتار است که 60 هکتار از این مساحت توسط صنایع دیگر مورد استفاده قرار گرفته و مشکلی برای واگذاری اراضی دیگر این شهرک به سرمایه‌گذاران ترکیه وجود ندارد.

خانپور یادآور شد: شهرک صنعتی خرمدشت 13 سال و شهرک صنعتی حکیمیه هفت سال از معافیت مالیاتی برخوردار است.

این مسؤول تصریح کرد: شهر صنعتی البرز، نخستین شهرک صنعتی کشور است که در استان قزوین واقع شده و در این شهر 345 واحد صنعتی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین مطرح کرد: یک هزار و 250 قرارداد با واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران عقد شده که از 17 کشور جهان سرمایه‌گذار وارد استان کرده است و به دلیل قرار گرفتن قزوین در مسیر راه ابریشم در رونق اقتصادی این استان تأثیر دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین هم در این جلسه اظهار داشت: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به دنبال بهترین گزینه هستند و در بین سه گزینه قزوین، زنجان و مرکزی استان قزوین به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد همانند نزدیکی به تهران و ارتباط ریلی که از طریق رشت به آستارا و بعد آن به آذربایجان و ترکیه متصل می‌شود.

علیرضا کشاورز قاسمی گفت: قزوین فاصله سه ساعته با بندر انزلی دارد و در برنامه است که این استان به عنوان بندر خشک بندر انزلی معرفی شود.

وی افزود: به دلیل موقعیت جغرافیایی که استان قزوین دارد، شمال را به جنوب و شرق را به غرب متصل می‌کند و با فرودگاه پیام فاصله 45 دقیقه‌ای دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین عنوان کرد: در قزوین نیروهای باتجربه و مجرب بسیاری وجود دارد که موجب می‌شود هزینه تولید کاهش پیدا کند.

گفتنی است، مسؤولان ادارات استان قزوین در این جلسه حاضر شدند تا مقدمات سرمایه‌گذاری در این استان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار