فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برنامه‌های ارتقای سلامت توسط پزشکان بسیجی بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 24 May 2015
تابناک بوشهر: سردار فتح‌الله جمیری عصر شنبه در نشست با استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از افتخارات برای  پاسداران، ارتشیان و بسیجیان است و برگ زرینی در دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس بسیاری از معادلات جهانی را به هم زد، اضافه کرد: پاسداران بوشهر در حماسه فتح خرمشهر نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: تعامل بسیار خوبی بین نماینده عالی دولت در استان بوشهر و مجموعه سپاه وجود دارد و حضور استاندار بوشهر در جمع پاسداران نیز نمونه این تعامل و همدلی‌ است.

وی به همکاری مطلوب دولت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و همچنین اردوهای راهیان نور و مراسمات مختلف بسیج و سپاه اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم و محوری سپاه، برنامه‌های فرهنگی است که تلاش داریم تا کیفیت برنامه‌های فرهنگی افزایش مستمر داشته باشد.

جمیری خواستار همکاری و همراهی همه مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی شد و اضافه کرد: مهمترین ماموریت سپاه دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب و حرکت در مسیر ولایت است.

وی به همکاری سپاه با برنامه‌های دولت اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم سپاه در اجرای واکسیناسیون فلج اطفال بود که طرح با موفقیت خوبی صورت گرفت و هم اکنون نیز جامعه پزشکی استان بوشهر آماده اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار