امام جمعه موقت شال:
امام جمعه موقت شهر شال گفت: فردی که حیا ندارد، دین نداشته و بنابراین همه مردم جامعه وظیفه دارند که خود را در موقعیت گناه قرار ندهند چراکه هدف اصلی منافقان نیرنگ و فریب است.
کد خبر: ۳۸۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدشمس‌الدین موسوی‌شالی در چهارمین شب از مراسم عزاداری فاطمیه که با حضور جمع گسترده‌ای از مردم شهر قزوین در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) شهر قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در تاریخ بزرگ اسلام بیان شده که زبیرابن عوام در ردیف و جایگاه مؤمنان قرار داشته و می‌توان گواه این موضوع را شرکت زبیر در تشییع حضرت فاطمه زهرا(س) درک کرد.

وی افزود: همچنین تاریخ اسلام مجدد بیان شده که زبیرابن عوام قبل از آن موضوع هم زبیر لقب سیف‌الاسلام را داشته است.

امام جمعه موقت شهر شال با اشاره به فرمایشات گهربار حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) ادامه داد: حضرت علی(ع) فرمودند زبیر با ائمه‌اطهار(ع) بود تا زمانی که عبدالله پسر او متولد و بزرگ شد.

موسوی‌شالی تصریح کرد: زبیر کسی بود که به فرموده امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) نقاق در قلب او مشابه یک نقطه شروع شد و کار به آنجا رسید که بر امام خویش لشکرکشی کرد.

وی با اشاره به علائم نفاق از نگاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: فردی که مشورت و مشاوره درست و صحیح ارائه می‌دهد اما خود آن فرد گمراه بوده، فردی که نصیحت می‌کند اما نصیحت نمی‌پذیرد و فردی که ظاهر خویش بهتر از باطنش است، نشان از نفاق را دارد.

امام جمعه موقت شهر شال با بیان نفاق کامل از دیدگاه امام صادق(ع) یادآور شد: افرادی که در تنهایی و خلوت کامل خویش نماز به پا نمی‌دارند، نشان از نفاق دارند.

موسوی‌شالی با بیان اینکه حیا از واجبات دین مبین اسلام بوده است، مطرح کرد: فردی که حیا ندارد، دین نداشته و بنابراین همه مردم جامعه وظیفه دارند که خود را در موقعیت گناه قرار ندهند چراکه هدف اصلی منافقان نیرنگ و فریب است.

وی با اشاره به سفارش حضرت لقمان به پسر خود اضافه کرد: اگر به اندازه کل انس و جن گناه داشته باشید از درگاه خداوند متعال ناامید نشوید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار