دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین خبر داد
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 610 مصوبه توسط کارگروه رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات 402 واحد تولیدی صادر شده که بیش از 73 درصد آن اجرایی شده است.
کد خبر: ۳۸۶۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در بیست و هشتمین کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که به ریاست معاون اقتصادی استاندار و دبیری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و دیگر اعضای کارگروه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، از برگزاری 28 جلسه اصلی و 192 جلسه فرعی برای بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه صنعت و کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 610 مصوبه توسط کارگروه رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات 402 واحد تولیدی صادر شده که بیش از 73 درصد آن اجرایی شده است.

پرزحمت افزود: 63 درصد از کل مصوبات این کارگروه مربوط بانک‌ها و 6.3 درصد مربوط به سازمان امور مالیاتی، 7.3 درصد سازمان تأمین اجتماعی و 23 درصد مصوبات هم مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: از مجموع 542 مصوبه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان، 389 مورد با سهم 71.6 درصد اجرایی شده و تعداد 142 مورد با سهم 26.4 درصد در دست اقدام و 12 مورد هم از مصوبات با سهم دو رصدی به دلیل عدم پیگیری متقاضی رد شده است.

گفتنی است در این نشست موضوع هزینه‌های مربوط به استفاده معادن استان قزوین که در مالکیت آستان قدس رضوی بوده و مسائل شرکت‌های مستقر در شهر صنعتی البرز و شهرداری الوند به عنوان دستور کار جلسه بررسی شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار