نظری : چنانچه ضرورتی برای اجرای طرح عمرانی طی این ایام در شهرستان بویراحمد وجود داشته باشد از طریق برگزاری مناقصه رسمی، ثبت آگهی در روزنامه و با رعایت تمامی جوانب قانونی انجام شود
کد خبر: ۳۸۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 28 February 2017
یکی از مواردی که همواره در ماه های مانده به انتخابات باعث ایجاد شائبه هایی در سطح جامعه می شود ، شروع برخی پروژه هاست . متاسفانه چند سالی است که چنین رویه ای در دوره های مختلف انتخاباتی باب شده که متاسفانه چنین کاری یعنی معطل کردن پروژه تا رسیدن زمان انتخابات!
فرماندار بویراحمد ، در اقدامی خوب نسبت به چگونگی واگذاری و کار بر روی چنین پروژه هایی هشدار داده که البته کاملا معلوم است چنین پروژه هایی رویکردی تبلیغاتی دارند و پس از انتخابات دوباره راکد خواهند شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد گفت که شهرداران و دهیاران این شهرستان با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اجرای طرح های عمرانی دارای شائبه انتخاباتی بپرهیزند.
طرح های عمرانی دارای شائبه انتخاباتی در شهرستان بویر احمد اجرا نشود.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: چنانچه ضرورتی برای اجرای طرح عمرانی طی این ایام در شهرستان بویراحمد وجود داشته باشد از طریق برگزاری مناقصه رسمی، ثبت آگهی در روزنامه و با رعایت تمامی جوانب قانونی انجام شود.
وی افزود که در این صورت هیچگونه شائبه ای در زمینه جهت گیری انتخاباتی در شهرستان بویراحمد به وجود نمی آید.
فرماندار بویراحمد بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان از هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.
کاظمی عنوان کرد که تبلیغات زود هنگام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تخلف از قانون بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی ابراز داشت: دستگاه ‌های نظارتی کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد را با دقت و حساسیت خاصی رصد می ‌کنند.
کاظمی گفت که استفاده از اعتبارات و امکانات دولتی به ویژه در شهرداری ‌ها و دهیاری های شهرستان بویراحمد برای تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ممنوع و خلاف قانون است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار