طی انتخاباتی:
معاون برنامه‌ريزی توسعه مديريت شركت شهرك‌های صنعتی استان قزوین از برگزاری سومين جلسه انتخابات مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرك صنعتی حيدريه خبر داد و گفت: اعضای هيأت مديره جدید این شرکت انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۸۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، شهریار کشاورز در نشست مجمع عمومی انتخابات شهرک صنعتی حیدریه خرمدشت شهرستان تاکستان ضمن قدردانی از حضور گسترده صاحبان صنایع در بخش خصوصی و تصمیم‌گیری در اداره شهرک اظهار داشت: برگزاری این انتخابات در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شده است.

وی افزود: با اجرای این قانون، فرصتی مناسبی برای حضور بخش غیردولتی در سطح مدیریت و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب برای ارتقای نگهداری شهرک‌های صنعتی فراهم می‌شود.

در این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی حیدریه برگزار شد، مدیر عامل شرکت خدماتی حیدریه به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله شرکت پرداخت.

به گزارش فارس، پس از برگزاری انتخابات پنج نفر که بالاترین رأی را کسب کرده کردند به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی حیدریه به مدت دو سال انتخاب شدند.

در حال حاضر در این شهرک 68 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که از این تعداد، 50 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری یک هزار و 377 میلیارد ریال و اشتغال یک‌هزار و دو هزار 188 نفر هم به بهره‌برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار