وقتی داد بوش هم در می آید
دو روز پیش بود که دونالد ترامپ مثل همیشه حاشیه ساز شد. او در یک کنفرانس خبری گفته بود رسانه ها دشمن واقعی مردم هستند . البته همه می دانند که منظور او از رسانه های دشمن مردم فاکس نیوز جنگ طلب نیست.
کد خبر: ۳۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 28 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، دو روز پیش بود که دونالد ترامپ مثل همیشه حاشیه ساز شد. او در یک کنفرانس خبری گفته بود رسانه ها دشمن واقعی مردم هستند . البته همه می دانند که منظور او از رسانه های دشمن مردم فاکس نیوز جنگ طلب نیست.
 
او اشاره ای دایمی دارد به CNN  و Newyorktimes و ..اما ظاهرا این سخنان ترامپ علاوه بر اعتراض دایمی دمکرات ها با اعتراض جمهوری خواهان نیز مواجه شده است. جرجر دبیلو بوش ریس جمهور اسبق امریکا که برنامه های جنگ افروزانه او  مسیر تاریخی منطقه خاورمیانه و حتی جهان را هم تغییر داد از ترامپ بابت این اظهارات انتقاد کرده است.
 
بوش در توئیتر خود نوشت : رسانه ها بخش جدایی ناپذیر دموکراسی هستند. قدرت می تواند اعتیادآور باشد، رسانه ها باید اصحاب قدرت را پاسخگو کنند.
 
به نظر می رسد با گذشت زمان و با آشکار شدن این نکته که آنچه ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی مطرح می نمود نه تنها برای جلب افکار عمومی بلکه دقیقا برای اجرای کامل انها بوده است نگرانی ها  وانتقادات  سیاسیون رسمی و همیشه حاضر درقدرت  امریکا بیشتر می گردد.
 
از سوئی دیگر دو روز پیش بود که محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران با نگارش نامه ای به ترامپ دوباره خبر ساز شد. در متن این نامه به این مساله اشاره شده است که انتخاب ترامپ خارج از اراده حاکم جریان اصلی پشت صحنه سیاست آمریکا بوده است و ترامپ با انحصارشکنی  به این منصب رسیده است. برخی از کارشناسان سیاسی این گزاره را که احمدی نژاد بعد از 20 سال حلقه بسته مدیران سنتی کشور را گسست و افراد جدیدی را وارد چرخه قدرت کرد بارها و بارها از خود وی بعنوان نقطه قوت دولتش نقل کرده اند.
از این روی به نظر می رسد احمدی نژاد و ترامپ که  هردو خود را از یک جنس ساختار شکن می پندارند ، این موضوع زمینه ساز علاقه احمدی نژاد به ترامپ شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
دلیل موضع گیری بوش حسادت است. اینکه احمدی نژاد به ترامپ نامه نوشته باعث حسادت بوش شده است. باید گفت که آقای بوش خجالت بکشید. حسادت عادت ناپسندی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :