مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: به‌همت چند تن از اساتید و ادیبان دارالارشاد اردبیل، آثار رسیده به جشنواره انتخاب کتاب سال داوری شدند.
کد خبر: ۳۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 24 May 2015
سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: بر اساس فراخوان منتشره، عموم نویسندگان، ناشران و مترجمان علاقمند به شرکت در جشنواره باید حداقل 2 جلد از آثار خود را که در سال‌های 92 و 93چاپ و منتشر شده است را به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کردند.
دبیر اولین جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل با بیان اینکه قضاوت و داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده است، تصریح کرد: اساتیدی همچون عسگر شاهی‌زاده ،علی مکارمی، جابر صفایی، عبادالله ممی‌زاده قضاوت و داوری این آثار را برعهده داشتند.
اسحاقی در ادامه گفت: توحید بلورساز، علی انصاری، صادق نباتی مقدم، سعید نوریان و یاسر محمد پور به عنوان اعضای ستاد اجرایی و برنامه‌ریزی در برگزاری عملیاتی این جشنواره همکاری خواهند کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام اینکه 60 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است، گفت: این جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی برگزار می‌شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اعلام کرد: اولین جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل به همت اداره کل ارشاد اردبیل و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت متبوع، موسسه فرهنگی وهنری میعاد مغان و موسسه بنیان پژوهان آگاه در نیمه دوم خرداد ماه 94 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.
دبیر این جشنواره در پایان یادآور شد: از پنج اثر منتخب هیئت داوران با تقدیم لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار