عملیات اجرایی ساخت کارخانه تولید فوم و پانل با ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ تن در شهرک صنعتی مهر در جنوب استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۳۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 24 May 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس: کارخانه تولیدی بلوک فوم سقفی، ورق یونلیت، پانل‌های دیواری تیرچه و بلوک بتنی، ساندیچ پانل و غیره با ظرفیت تولید 700 تن در سال با سرمایه‌گذاری حدود 10 میلیارد ریال ایجاد می‌شود که با بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال‌زایی 20 نفر به طور مستقیم ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان مُهر، در مراسم کلنگ زنی این طرح صنعتی ضمن ابراز خشنودی از فعالیت سرمایه‌گذاران بومی در شهرک صنعتی مُهر بیان کرد: درخواست‌های زیادی برای اخذ مجوز فعالیت در شهرک صنعتی مُهر وجود دارد که امید است که پس از صدور مجوز شاهد آغاز فعالیت آنها باشیم.

سید محمد موسوی افزود: به احتمال زیاد در هفته‌های آتی نیز مراسم کلنگ‌زنی چند پروژه دیگر را در شهرک صنعتی مُهر داشته باشیم.

همچنین معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به شرایط و ویژگی‌های منحصر به فرد شهرک صنعتی مهر افزود: با الحاق 200 هکتار به شهرک صنعتی مهر مساحت آن به 400 هکتار میرسید که جزء 3 شهرک بزرگ استان فارس خواهد بود که اشتغال‌زایی حدود 10 هزارنفری ایجاد می‌کند.

سید محمد کاظم اعتماد، به نحوه واگذاری زمین در شهرک صنعتی اشاره و بیان کرد: صنعتگران فقط 15 درصد به صورت نقد پرداخت می‌کنند و ضمن استفاده 1 سال تنفس مابقی به صورت اقساط 36 ماهه پرداخت می‌کنند.

وی گفت: به برکت دولت تدبیر وامید در یکسال گذشته نزدیک به 25 میلیارد ریال در شهرک مهر صرف زیرساخت‌ها شده است.

اعتماد با اشاره به اینکه شهرک صنعتی مهر مهم‌ترین بستر برای توسعه صنعتی شهرستان مهر و ایجاد اشتغال پایدار در این منطقه است اظهار امیدواری کرد: باتوجه به استقبال سرمایه گذاران این شهرک صنعتی در سال‌های آینده به یکی از مهم‌ترین قطب‌های صنعتی استان بهویژه در بخش صنایع جانبی مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن تبدیل شود.

وی تصریح کرد: این شهرک صنعتی با محوریت ایجاد صنایع تخصصی مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی و استقرار صنایع پایین دستی از ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعتی این شهرستان در جنوب فارس برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار