مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی:
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات خوراک طیور در ۱۱ ماهه امسال از استان به کشور افغانستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 27 February 2017
علیرضا رفیعی‌پور در بیرجند اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 23 هزار و 497 تن خوراک طیور از خراسان جنوبی به کشور افغانستان صادر شد.
وی از افزایش 100 درصدی صادرات خوراک طیور به کشور افغانستان خبر داد و افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی با اشاره به ارزش دلاری این میزان صادرات بیان کرد: در 11 ماهه امسال صادرات خوراک طیور از استان 11 میلیون و 748 هزار و 500 دلار ارزآوری داشته است.
رفیعی‌پور به صادرات جوجه یک روزه اشاره کرد و تصریح کرد: در 11 ماهه امسال یک میلیون و 753 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز از خراسان جنوبی صادر شده است. در این مدت صادرات جوجه یک روزه نیز 7 میلیون و 668 هزار دلار ارز وارد کشور کرده است.
مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به صادرات مرغ منجمد یادآور شد: در 11 ماهه امسال یک هزار و 528 تن مرغ منجمد نیز از استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
رفیعی‌پور ارزش دلاری این میزان صادرات را 2 میلیون و 293 هزار دلار عنوان کرد و گفت: صادرات مرغ منجمد از استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار