شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر قزوین، تورهای یک روزه قزوین‌گردی با حضور میهمانان شهرهای اطراف قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 26 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود نصرتی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: قزوین شهری با گسترده تاریخی، طبیعی و جاذبه‌های فراوان گردشگری است که می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری قزوین برای پذیرایی و ارائه خدمت به میهمانان نوروزی استان مهیا شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: بوستان ملی باراجین، مجموعه سعد السلطنه و موزه دکتر صالحی از مهم‌ترین آثاری هستند که مورد توجه گردشگران در سال‌های گذشته قرار گرفته است و امروز نیز قابلیت عرضه و معرفی در کشور را دارد.

نصرتی با اشاره به ظرفیت‌های متفاوت گردشگری قزوین در حوزه‌های مختلف بیان کرد: استان قزوین با ظرفیت گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی با اندکی معرفی در مجامع ملی و بین‌المللی می‌تواند در آینده نزدیک به مقصد گردشگری در کشور تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور شناسایی استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم ایران اسلامی هنوز شهر قزوین را به درستی نمی‌شناسند از این رو معرفی آثار تاریخی و گردشگری این شهر می‌تواند زمینه حضور گردشگران در شهر را فراهم کند.

شهردار قزوین افزود: جاذبه‌های متنوع گردشگری قزوین از آثار تاریخی و مذهبی تا آثار طبیعی منطقه الموت و چشمه‌های آبگرم طبیعی زمینه‌ای را برای جلب سلایق متفاوت فراهم کرده است و مطمئن هستیم که جاذبه‌های گردشگری قزوین می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف باش.

نصرتی گفت: معرفی شهر قزوین اگرچه از وظایف تبلیغاتی همه دستگاه‌های متولی است ولی رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه همراه و یاور مدیریت شهری باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری قزوین به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه گردشگری در قزوین با طرح‌ها و برنامه‌های متعدد اجرایی وارد عمل شده است و آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم.

شهردار قزوین بیان کرد: به منظور معرفی شهر قزوین در ایام نورز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و همراهی مدیریت شهری قزوین به دنبال توسعه تورهای یک روزه گردشگری از شهرها اطراف هستیم که می‌تواند تاثیر زیادی در تغییر نگاه‌ها از یک شهر عبوری به شهری تاریخی و مذهبی و گردشگری به قزوین باشد.

وی عنوان کرد: البته منکر مشکلاتی که در این زمینه در استان وجود دارد نیستیم، به طور مثال عدم وجود هتل و اقامتگاه مناسب و به تعداد کافی برای ایام نوروز در استان سبب شده است تا به فکر تهیه تورهای یک روزه سفر باشیم و بنا داریم از شرایط و زیرساخت‌های موجود بیشترین استفاده را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار