در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین تیم ایثار آبیک قزوین قهرمان این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۳۸۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین طی برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر بود با 10 تیم آغاز شود اما پس از انصراف دو تیم، هشت تیم آمادگی خود را اعلام کردند و این مسابقات با تمام پستی و بلندی و کمی و کاستی به ایستگاه آخر رسید.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین اظهار داشت: در بازی نخست هفته هفتم این مسابقات تیم شهرداری شال توانست با نتیجه قاطع 10 بر دو تیم استقلال بیدستان را از پیش رو بردارد و قضاوت این دیدار بر عهده رضا بابایی، ابوالفضل دوستی و مهدی دوستی بود.

حسین صانع‌فر افزود: در دیدار دوم هفته پایانی این دوره از مسابقات فوتسال تیم زیتون طلایی طارم با نتیجه پنج بر هفت مقابل تیم ستارگان اسفرورین شکست خورد و علیرضا طاهرخانی، سید ناصر کاظمی و مهدی دوستی داوران این دیدار بودند.

وی به بازی سوم هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این مسابقه پردیس اسفرورین توانست با نتیجه پنج بر دو بر تیم بیمه آرمان غلبه کند.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین اضافه کرد: در این دیدار تیم بیمه آرمان از سیستم پاورپلی(power play) استفاده کرد و با در اختیار داشتن بازی از تیم مقابل خطاهای مکرر گرفت و به دلیل 6 خطا شدن تیم پردیس اسفرورین پنالتی در اختیار تیم بیمه آرمان قرار گرفت اما نتوانست از این موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند و منجر به دریافت گل‌های بعدی شد و قضاوت این دیدار را هم محمود بهرامی، پیام سهرابی و فرید طاهری دوست بر عهده داشتند.

صانع‌فر به چهارمین دیدار هفته پایانی که حساس‌ترین دیدار این هفته هم لقب گرفت، اشاره کرد و گفت: تیم ایثار آبیک که تیم نخست لیگ برتر استان قزوین است و تیم دوم این لیگ که تیم رهروان شاهد محمدیه است به مصاف هم رفتند و در نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این مسؤول ورزشی ادامه داد: اما با تدابیر درستی که سرمربی تیم رهروان شاهد محمدیه اتخاذ کرد، منجر شد که این تیم در نیمه دوم این مسابقه تیم برتر زمین باشد و بازی را در اختیار بگیرد و هرچند که تیم ایثار آبیک در نیمه دوم یک پنالتی کسب کرد اما با بی‌دقتی این موقعیت مناسب از بین رفت.

مسؤول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین مطرح کرد: در نهایت تیم بدون باخت لیگ برتر فوتسال این استان که ایثار آبیک بود با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم رهروان شاهد محمدیه شکست خورد تا پس از 6 پیروزی متوالی نخستین باخت خود را در هفته پایانی این دوره از مسابقات تجربه کند و قضاوت دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قزوین هم در فصل جاری بر عهده محمد حاجیلو، ابوالفضل اسماعیلی و فرید طاهری دوست بود.

صانع‌فر تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم ایثار آبیک با کسب 18 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، تیم رهروان شاهد محمدیه با 15 امتیاز در جایگاه دوم، تیم پردیس اسفرورین با 12 امتیاز در رده سوم، تیم بیمه آرمان با 10 امتیاز در رده چهارم، تیم زیتون طلایی با 9 امتیاز در جایگاه پنجم، تیم ستارگان که قهرمان دوره قبل این لیگ بود با هشت امتیاز در جایگاه ششم، تیم شهرداری شال با هفت امتیاز در رده هفتم و استقلال بیدستان با سه امتیاز در رده هشتم ایستادند و دو تیم شهرداری شال و استقلال بیدستان به لیگ شهرستان سقوط کردند.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و اهدای کاپ قهرمانی از تیم ایثار آبیک تقدیر شد و این تیم با سرمربی خود که محمد یوسف‌نژاد است، باید خود را برای مسابقات لیگ دسته سوم کشور که در اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود، آماده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار