معاون شركت شهرک‌های صنعتی قزوين مطرح کرد
معاون برنامه‌ريزی و توسعه مديريت شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: در حال حاضر 119 قرارداد در شهرك صنعتی خرمدشت با متقاضيان سرمايه‌گذاری منعقد شده است.
کد خبر: ۳۸۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، شهریار کشاروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر خرمدشت شهرستان تاکستان اظهار داشت: در حال حاضر 119 قرارداد در شهرک صنعتی خرمدشت با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده که در صورت تکمیل و راه‌اندازی تمام این واحدهای صنعتی، بیش از 6 هزار شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به رشد 2.5 برابری واگذاری زمین در شهرک صنعتی خرمدشت نسبت به مشابه سال گذشته افزود: در شهرک صنعتی خرمدشت در سال گذشته هفت هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شده اما طی امسال و پایان بهمن ماه 18 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران زمین واگذار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: افزایش 2.5 برابری واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی خرمدشت بیانگر تمایل بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی است.

کشاورز خاطرنشان کرد: حضور هیأت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری خارجی از اتاق بازرگانی استانبول ترکیه در هفته آینده در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و مطالعه و بررسی برای ایجاد یک شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک صنعتی خرمدشت است.

این مسؤول در پایان از پرداخت 138 میلیارد تومان تسهیلات به 119 واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از آغاز امسال تاکنون خبر داد و گفت: 75 میلیارد ریال از این میزان به هفت طرح و واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار