مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین به همراه معاونان و تعدادی از مدیران ستادی از منطقه تیراندازی ممنوع الموت غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش شمسی‌پور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین به همراه معاونان و تعدادی از مدیران ستادی به منظور بررسی وضعیت تنوع زیستی و مشکلات منطقه تیراندازی ممنوع الموت غربی ظهر امروز از این منطقه در شرایط بد جوی و بارش شدید برف و کولاک بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در سر محیط بانی الموت غربی که جمعی از محیط‌بانان استان هم حضور داشتند، از تلاش آنان در زمینه حفاظت از منابع طبیعی و حیات وحش منطقه قدردانی کرد و گفت: با شرایط موجود، کمبود امکانات و تجهیزات که ناشی از وضعیت نامطلوب بودجه‌ای بوده، زحمات محیط‌بانان انکارناپذیر و قابل تقدیر است.

سیاوش شمسی‌پور گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات زیست‌محیطی و تنوع‌زیستی منطقه و استان را یکی یکی از سر راه برداریم تا محیط زیستی سالم که از گذشتگان به ما رسیده را حفظ و به آیندگان تحویل دهیم.

وی در پایان وضعیت تجهیزات حفاظتی و خودرویی منطقه را با توجه به شرایط موجود بررسی و ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، وضعیت بهتری در آینده داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار