مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین مطرح کرد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تشویق مردم به مصرف کالاهای داخلی و عدم تبلیغ کالاهای خارجی توسط رسانه‌ها امری ضروری است که امیدواریم در این زمینه رسانه‌ها تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۷۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به عید نوروز جلسه سالانه اتحادیه صنف کفاشان با حضور اعضا این صنف و مسؤولان مرتبط استانی صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه مسؤولانی از اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین حضور داشتند.

محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از متصدیان واحدهای صنفی حاضر در جلسه به تبادل نظر و بررسی مشکلات صنفی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم، اصناف رعایت حقوق مصرف‌کننده را در اولویت کاری خود قرار داده و با رعایت قوانین صنفی از هر‌گونه سوءاستفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری کنند.

وی افزود: نگهداری، عرضه و مصرف کالای قاچاق ممنوع است و از آنجا که کالای قاچاق لطمه سنگین و جبران‌ناپذیری به پیکره اقتصاد و اشتغال کشور وارد می‌کند، موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: تشویق مردم به مصرف کالاهای داخلی، آگاهی مردم از مضرات کالای قاچاق و عدم تبلیغ کالاهای خارجی توسط رسانه‌ها امری ضروری است که امیدواریم در این زمینه رسانه‌ها تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

احمدی عنوان کرد: با پایین آوردن هزینه‌های تولید، حمایت از تولید‌کننده، نظارت بر مرزها و مبادی ورودی می‌توانیم قاچاق را ریشه‌کن کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه طرح نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده و تا پایان سیزدهم فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: در این مدت گشت‌های مشترک روزانه همراه با شعب مستقر کشیک فعالانه به انجام مسؤولیت می‌پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: وظیفه تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی نیست و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار این دستگاه است.

احمدی مطرح کرد: طی 10 ماه سال جاری، حدود هشت هزار پرونده در استان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفته و مختوم شده که در زمینه کالا و خدمات بیشتر تخلفات به گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت مربوط است.

وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در کنار اصناف خوش‌انصاف است و با اندک متخلفانی که حقوق مصرف‌کننده را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار