به بیش از 50 متقاضی سرمایه‌گذاری
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از واگذاری 77 هکتار از اراضی نواحی و شهرک‌های صنعتی به بیش از 50 متقاضی تا پایان بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: با رشد چهار برابری سرمایه‌گذاری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرک‌های صنعتی استان قزوین نشان از تمایل بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در بخش صنعت است.

وی با اشاره به واگذاری اراضی صنعتی به سرمایه‌ گذاران گفت: تا پایان بهمن ماه امسال 77 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از 50 متقاضی سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: بیشترین واگذاری در شهرک‌های صنعتی کاسپین، خرمدشت و ناحیه صنعتی آوج بوده است.

خانپور با تأکید بر اینکه طبق مصوبه هیأت وزیران به هیچ واحد صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی مجوز استقرار داده نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌های استاندار قزوین و مدیران ارشد استان از این مصوبه و ساماندهی و جلوگیری از پراکندگی واحدهای تولیدی و صنعتی این مهم در استان به جدیت در حال انجام است.

وی افزود: استاندار قزوین، جمعی از مدیران اقتصادی و بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی ایران چوب تولیدکننده انواع میز و صندلی، مبلمان اداری، درب و غیره، شرکت نوآوران برق آریا تولیدکننده انواع تابلوهای برق فشاری قوی و متوسط و پست کمپکت با اشتغالزایی 250 نفر و طرح‌های صنعتی در حال نصب ماشین‌آلات ویتانا تولیدکننده انواع بیسکویت، ویفر و کراکر و طرح شرکت بهگام فرآیند بنیان کیمیا تولیدکننده فرآیندهای شیمیایی و کاتالیستی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرده است.

این مسؤول ادامه داد: افتتاح شرکت ارجمند چاپ کاسپین تولیدکننده فیلم‌های صنعتی و چاپ بسته‌بندی با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغال 15 نفر از دیگر برنامه‌های استاندار قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد واحدها و طرح‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مرحله  بهره‌برداری، نصب سوله و ماشین‌آلات و تجهیزات کارگاهی، یا تخصیص زمین و یا در حال فعالیت است.

به گزارش فارس، در طول 6 ماه اخیر در زمینه اجرای طرح رفع موانع تولید و موانع کسب و کار استاندار قزوین از بیش از 100 طرح و واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازدید کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار