عضو شورای اسلامی شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید رودخانه باراجین، حدفاصل امامزاده اسماعیل(ع) تا بلوار نخبگان در بودجه 96 شهرداری قزوین تعیین و تکلیف شود.
کد خبر: ۳۷۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضای شورا با ادامه بررسی بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: باید در خصوص رودخانه باراجین، حدفاصل امامزاده اسماعیل‌(ع) تا بلوار نخبگان تعیین و تکلیف شود.

علی صادقی‌نیارکی افزود: این مسیر ظرفیت مطلوبی برای اشتغالزایی شهروندان قزوینی دارد که باید همانند عباس‌آباد همدان، دربند ارومیه و فرخزاد تهران از آن بهره‌برداری مناسبی کنیم.

وی اضافه کرد: طی روز خودروهای بی‌شماری در اتوبانی که جنب بلوار نخبگان وجود دارد، تردد می‌کند و این اتوبان ظرفیت مطلوبی در جذب گردشگران و توریست دارد که باید از آن در زمینه اشتغال‌زایی استفاده بهینه کنیم.

* کانال وثوق‌آباد ساماندهی شود

برای تکمیل پروژه آماده‌سازی ناحیه اندیشه و روستاهای وثوق‌آباد، حسن‌آباد، نجف‌آباد، اعتباری در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین در نظر گرفته شد.

حکمت‌الله داودی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه گفت: کانالی که از روستای وثوق‌آباد عبور می‌کند، باید ساماندهی شود زیرا این کانال برای مردم مشکلاتی را به بار آورده است.

وی افزود: کانال وثوق‌آباد به ویژه در فصل تابستان با بوی نامطبوع، محلی برای حیوانات موذی شده است که باید راهکاری برای آن اندیشیده شود تا مردم این روستا با مشکلی مواجهه نشوند.

سیدمحمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین هم در این جلسه بیان کرد: بازدیدی که از کانال روستای وثوق‌آباد صورت گرفته برای لایروبی آن در بودجه 96 شهرداری قزوین، مبلغی در نظر گرفته شده تا این مشکل برطرف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار