با اعتبار 5 میلیارد ریال
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، تکمیل احداث ضلع غرب جاده سلامت از تقاطع نخبگان به سمت بوستان باراجین با اعتبار 5 میلیارد ریال تصویب شد.
کد خبر: ۳۷۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضای شورا و مدیران شهرداری قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه، پروژه تکمیل احداث جاده سلامت در ضلع غرب از تقاطع نخبگان،(دانشگاه آزاد اسلامی قزوین) به سمت باراجین توسط اعضای شورا بررسی شد و برای اتمام این پروژه پنج میلیارد ریال تصویب کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: ضلع شرقی جاده سلامت در این مسیر احداث شده و شهروندان قزوینی به صورت پیاده و با دوچرخه از آن به ویژه در روزهای تعطیلی بهره‌برداری می‌کنند.

محمدرضا صدیقی ادامه داد: باید احداث ضلع غربی جاده سلامت هم از تقاطع نخبگان،(دانشگاه آزاد اسلامی قزوین) به سمت باراجین با سرعت مطلوبی اجرایی شود تا پایان 6 ماه نخست سال آینده برای شهروندان قزوینی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی مختلفی در سطح شهر قزوین اجرا می‌شود، عنوان کرد: در این پروژه‌ها باید کارگران، مهندسان و متخصصان بومی به‌کار گرفته شود تا برای این قشر جامعه اشتغالزایی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: طبق گزارش‌های ارائه شده بهره‌گیری از نیروها بومی توسط پیمانکاران از جمله خاتم 60 تا 65 درصد بوده است، افزود: باید این مهم در سایر شرکت‌های خصوصی هم محقق شود تا اشتغال‌زایی در شهر قزوین ایجاد شود.

صدیقی یادآور شد: باید به کارگیری نیروهای بومی در پروژه‌های عمرانی جدی گرفته شده و بر اجرای آن، با برنامه‌ریزی دقیق و منظم نظارت شود.

گفتنی است در این جلسه، پروژه آماده‌سازی اراضی بالای اتوبان با نام عظیمیه به مبلغ یک میلیارد تومان در بودجه 96 شهرداری قزوین در نظر گرفته شد.

همچنین کد اراضی هفت‌سنگان با یک میلیون تومان در بودجه 96 باز ماند تا طی سال آینده در صورت ضرورت، تخصیص اعتبار آن افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار