مدیر جهاد کشاورزی همدان از فعالیت ۶۱ واحد مرغداری گوشتی در همدان خبر داد و گفت: سرانه مصرف مرغ در همدان را ۲۵.۱۸ کیلوگرم است.
کد خبر: ۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 09 February 2015
مدیر جهاد کشاورزی همدان از فعالیت ۶۱ واحد مرغداری گوشتی در همدان خبر داد و گفت: سرانه مصرف مرغ در همدان را ۲۵.۱۸ کیلوگرم است.

به گزارش تسنیم، جواد رشیدی  در آیین افتتاح مرغداری گوشتی همدان اظهار داشت: ۶۱ واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت یک میلیون و ۳۶۱ هزار قطعه در شهرستان همدان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۷۱ واحد پرورش مرغ گوشتی در استان همدان در حال فعالیت هستند، گفت: ظرفیت واحدهای پرورش مرغ گوشتی در استان همدان برابر ۷ میلیون و ۹۵۸ هزار قطعه است.

رشیدی با اشاره به اینکه شهرستان همدان رتبه سوم تولید مرغ گوشتی را در استان دارد، گفت: نزدیک به ۱۶.۴ درصد تولیدات مرغ گوشتی استان همدان در شهرستان تولید می‏شود که تمامی نیاز شهرستان تامین می‎شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان سرانه مصرف مرغ در همدان را ۲۵.۱۸ کیلوگرم اعلام کرد و گفت: سالانه در شهرستان همدان ۱۲ هزار و ۸۱۵ تن مرغ تولید می‎شود که در صورت نیاز مجوزهای لازم برای توسعه این واحدها نیاز صادر می‎شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد مرغداری برای ۵ نفر اشتغالزایی دارد، گفت: مساحت عرصه این مرغداری ۱۲ هزار مترمربع بوده که زیربنای واحد نزدیک به ۲ هزار و ۴۹۹ مترمربع است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه برای این مرغداری ۵۸۰ میلیون تومان هزنیه شده است، گفت: ۲۲۰ میلیون تومان آورده شخصی و ۳۶۰ میلیون تومان نیز از محلس تسهیلات بانکی تامین دشه است.

رشیدی ظرفیت این واحد مرغداری گوشتی را ۲۰ هزار قطعه اعلام کرد و گفت: سالانه از طریق این واحد ۲۰۰ تن گوشت سفید و ۱۹۲ تن کود تولید شده و روانه بازارهای هدف در داخل کشور می‏شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار