در جلسه شورای شهر قزوین صورت گرفت
در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، 8 میلیارد تومان برای روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر قزوین طی سال 96 تصویب شد.
کد خبر: ۳۷۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

در این جلسه، پنج میلیارد تومان برای اجرای پروژه روکش آسفالت معابر اصلی سطح شهر قزوین در بودجه 96 شهرداری قزوین تصویب شد.

از این مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان در منطقه یک، دو میلیارد تومان در منطقه دو و یک میلیارد و 500 میلیون تومان هم در منطقه سه شهرداری قزوین توزیع می‌شود.

پروژه روکش آسفالت معابر فرعی هم در سال آینده سه میلیارد تومان است که به سه قسمت مساوی در هر یک از مناطق شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: سالیانه 10 تا 15 درصد از معابر اصلی و فرعی سطح شهر قزوین مورد مرمت، بازسازی و روکش آسفالت به دو صورت ماشینی و دستی قرار می‌گیرد.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی افزود: پنج میلیارد تومان توزیع روکش و آسفالت به صورت ماشینی و سه میلیارد تومان هم به صورت دستی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه بیان کرد: برخی مواقع در شهر قزوین مشاهده می‌شود که بعد از آسفالت کردن، دوباره از سوی دستگاه‌های اجرایی برای نصب و تعمیر انشعابات آب، برق و گاز کنده‌کاری صورت می‌گیرد.

سیدکاظم مجابی ادامه داد: برای جلوگیری از هزینه‌ها، هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی با شهرداری قزوین ارتقا یابد تا شاهد چنین موضوعاتی نباشیم.

به گزارش فارس، در این جلسه مطرح شد، پروژه‌ احداث کانال و هدایت آب‌های سطحی در مناطق شهر قزوین طی سال جاری، دو میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که بیشتر این اعتبار در منطقه سه شهرداری قزوین هزینه شده است.

در بودجه پیشنهادی 96 شهرداری قزوین با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، یک میلیارد تومان برای جمع‌آوری آب‌های سطحی اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار