فرمانده انتظامی بویين‌زهرا خبر داد
فرمانده انتظامي شهرستان بویین‌زهرا از توقيف سه دستگاه کامیون با 27 رأس گوساله قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 15 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین علیان‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی شهرستانک در چهارراه  شاهین تپه، هنگام گشت‌زنی به سه دستگاه کامیون حامل دام، مشکوک و کامیون‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از کامیون‌ها تعداد 27 رأس گوساله فاقد مجوز حمل که از استان چهارمحال و بختیاری به استان گیلان بارگیری شده بود کشف و کامیون‌ها توقیف و دام به اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریالی دام‌ها بیان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

بیگلری در پایان از عموم شهروندان خواست با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و عید نوروز و افزایش مصرف گوشت و غیره در صورت مشاهده هر‌گونه موارد مشکوک و ورود خودروهای مخصوص حمل دام به داخل روستاها و شهر به منظور رعایت بهداشت و امنیت غذایی مردم سریعاً از طریق سامانه 110 موارد را به پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار