در موج جدید برف و کولاک زمستانی قزوین
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از آمادگی نیروهای امدادی ارگان‌های مختلف خبر داد و گفت: جای هیچ نگرانی برای مقابله با بروز بحران احتمالی برف و کولاک وجود ندارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با آغاز بارش‌های جدید برف در استان قزوین، تمهیدات لازم از جمله برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران انجام شده تا آمادگی لازم برای مقابله با بروز هرگونه بحران را داشته باشیم.

وی افزود: در این جلسه هماهنگی‌های لازم با مسؤولان امدادی و اجرایی از جمله جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین صورت گرفته است و مقرر شد این نیروها تا بعداز ظهر روز آینده آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بارش برف تا بعد از ظهر روز آینده پیش‌بینی شده است جای هیچ دغدغه و نگرانی برای هم استانی‌ها وجود ندارد.

گروسی یادآور شد: با بارش برف احتمال یخ زدگی در خیابان‌های شهر وجود دارد و برای مقابله با بروز چنین حوادثی هماهنگی‌های لازم را هم با مسؤولان شهری انجام داده‌ایم.

وی گفت: 25 تیم راهداری، 45 اکیپ و 300 نفر مدیریت بحران استانداری در تمام محورهای استان قزوین از جمله محورهای هجیب، کوهین، ابراهیم‌آباد طالقان مستقر هستند و خدمات را ارائه می‌دهند و بیش از 50 تیم عملیاتی و 200 نفر نیروی امدادی جمعیت هلال‌احمر هم در این محورها حضور دارند و 30 دستگاه آمبولانس، 15 ست نجات، 10 موتور آمبولانس و یک فروند بالگرد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در محورهای این استان مستقر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با مسؤولان نیروی انتظامی، 180 گشت خودرویی و 46 کانکس مدیریت در محورهای استان قزوین مستقر است.

گروسی تصریح کرد: نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین هم مشارکت خود را در همراهی با مقابله با بروز بحران‌های احتمالی اعلام کرده‌اند و 36 تیم و هفت تیم شبکه سلامت این مرکز در محورهای قزوین حضور دارند.

وی اضافه کرد: با مشارکت شرکت گاز، آب و برق امیدواریم مشکلاتی را برای آب‌رسانی و گازرسانی نداشته باشیم و گاز و آب مردم در حد نیاز تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار